Wij constateren dat er veel mensen behoefte hebben aan administratieve ondersteuning.

Met name de oudere generatie ziet soms door de bomen het bos niet meer. Belastingzaken, toeslagen, online bankieren, verzekeringen, pensioenen, overheidszaken, Digid, e-mail, de opmars van internet en het digitale tijdperk.

Allemaal zaken die u boven het hoofd kunnen stijgen.

Vaak stapelt de post zich op en moet men wachten op de komst van hulp om de nodige steun te kunnen krijgen bij het verwerken van deze hele papierhandel.

Om deze groep mensen ook van dienst te kunnen zijn, breiden wij onze service in 2014 uit. Het is nu mogelijk om bij ons een ‘abonnement’ af te sluiten op administratieve ondersteuning. U betaalt dan een maandelijks bedrag.

Voor dit bedrag nemen wij u de gehele administratie uit handen. Daarbij komen wij dan ook eenmaal per maand bij u op huisbezoek (in omgeving Emmen) om de boel te ordenen en om te bekijken waar onze hulp gewenst is.

Dit abonnement is allesomvattend. Dat wil zeggen dat alle voorkomende hulpvragen, wat betreft de administratie, door ons behandeld kunnen worden. Hier zit uiteraard ook het verzorgen van uw inkomstenbelasting en uw eventuele toeslagen bij in.
De kosten voor dit abonnement zijn afhankelijk van uw wensen. Dit is al mogelijk vanaf € 50,-. Voor dit bedrag krijgt u dan een vaste medewerker van Buro HL als contactpersoon bij wie u met al uw vragen terecht kunt.

Bent u geïnteresseerd in onze nieuwe dienstverlening? Neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer 0591-614467. Dan kunnen we een eerste kennismakingsgesprek plannen. Dit gesprek kan bij u thuis plaatsvinden en is natuurlijk geheel vrijblijvend!